Browse By

Interwały w domu

trening w domu

W ostatnim czasie dużą popularnością cieszą się treningi interwałowe. Są doskonałe dla zapracowanych osób, które w ciągu dnia mają niewiele czasu na długie treningi. Trening interwałowy polega na ćwiczeniach o wysokiej intensywności przeplatanych ćwiczeniami o niższej intensywności. Badania dowodzą, że taki rodzaj treningu spala 3 razy więcej tkanki tłuszczowej niż trening kardio o jednostajnej intensywności wykonywany w tym samym czasie. Od stopnia zaawansowania trenującego zależy rodzaj najodpowiedniejszych ćwiczeń.

Dlaczego warto ćwiczyć w domu?

Możemy ćwiczyć w domu nie korzystając z żadnego profesjonalnego sprzętu. Do treningu można wpleść bieg w miejscu, pajacyki, podskoki, burpees, ćwiczenia ze stepem lub taboretem, przysiady. Ćwiczenia należy wykonywać po kilkadziesiąt sekund, w seriach. Liczba serii zależy od stopnia zaawansowania. Ważne jest aby pamiętać żeby każdy trening poprzedzić rozgrzewką, a zakończyć go ćwiczeniami rozciągającymi i wyciszającymi. Trening wystarczy wykonywać 2-3 razy w tygodniu. To wystarczy aby w krótkim czasie zobaczyć oczekiwane efekty.

One thought on “Interwały w domu”

  1. Adam says:

    Musimy sobie zdawać sprawę, że często, gdy sami układamy sobie plany treningowe – siłowe czy też po prostu uklad naszych treningów aerobowych/interwałowych to robimy to niestety niedokładnie , następnie nie widzimy efektów przekładających sie na pozytywne zmiany naszej sylwetki. Też przez lata tak błądziłam i traciłam niepotrzebnie czas, obecnie korzystam z indywidualnej pomocy trenera online ze strony http://potreningu.pl/plany i nie żałuję, tym bardziej że cenowo są bardzo konkurencyjni, warto wypróbować.

Pozostaw odpowiedź Adam Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *